eikös olekkin hyvin mielikuvituksellinen otsikko tällä tekstillä? :D  olen jo kauan miettinyt että nyt alan kirjoittamaan blogia...joka kerta olen blogini aloittanut ja ruvennut olevinaan kirjoittamaan päässäni valtavat ajatukset siitä mitä kirjoitan.yllättäen tässä kohdassa yleensäkkin pääni on tyhjentynyt täysin ja sitten olenkin painanut tuota maagista punaista neliötä tuolta oikeasta yläkulmasta.enää en anna niin tapahtua..jos pääni tyhjenee niin kirjoitan sitten vaikka säästä! joka on muuten tänään ollut erittäin kaunis..

jospa nyt aluksi kuitenin kertoisin vähän meidän eriskummallisesta perheestä jotain pientä niin pääsen sitten kunnolla alkuun. eli näin: eli olen siis 25v melko tavallisen pienen perheen äiti.tähän perheeseen kuuluu minun lisäksi siis mies 27v,poikani 7v,tyttäreni 6v,tyttäreni 1v sekä tuo pienokainen luppakorva kani. meidän elämä on suht normaalia lapsiperhe elämää mitä nytten arkea koristaa reilu 1v tytön huuli-ien-suulakihalkio, lukuisat korvatulehdukset,astma,pienet allergiat sekä minun pieni syntymä ominaisuus eli ad/hd.ekaluokkalaisen koulun käynti,6v tytön mystiset mahakivut ja kaikkien lapsien yhteinen uhmaikä :D   blogini tarkoitus on siis pitää pientä päiväkirjaa meidän elämästä,muistella menneitä ja kirjoitella tänne sitä miltä aina kullakin hetkellä tuntuu :) tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan.jos joitakin häiritsee kirjoitukseni ja äidinkielelliset virheeni niin olen kyllä valmis kertomaan missä se maaginen punainen neliö sijaitsee ;)    ja kuinkas sitten kävikään......