Mitäköhän sitä nytten kirjottelis...tai mitä ylipäätänsä ajattelis. jotenkin on tuntunu ettei ajatus juokse tänään ja mua on suoraan sanottuna vituttanu koko päivän ihan kaikki. eniten tämä sairaalloinen väsymys jolle haluan selvyyden heti. huomenna varaan ajan terveyskeskukseen ja pakotan ne lääkärit ottamaan joka ikisen verikokeen. raskaana en ole, testin tein taas toissapäivänä ja edelleen samaa yhtä punaista viivaa se näytti. ydessä vaiheessa ajattelin että kuvittelen vaan koko väsymyksen mutta ei, en kuvittele.. heräsin tänä aamuna vasta 07.45 ja olin ihan kuoleman väsynyt. päivä (tai no aamu) unille mentiin tytön kanssa jo aikasin ja nukuttiin ihan mukavasti,mutta silti meinas multa itku päästä kun piti nousta. en vaan olis yksinkertaisesti jaksanut.....

loppupäivä meni sitten oikeastaan sohvalla maaten ja havahtuen vähän väliä siihen että meinaan nukahtaa.musta tuntuu että mä olen väsynyt olemaan väsynyt :D miksi tuo kuulosti hölmöltä :D no ihan sama :D yritin sitten vielä iltapäivällä saada tytön toisille päikkäreille että olisin saanut vielä hetken nukkua, eihän se onnistunut kun tuo neiti on jo niin iso tyttö että ei nukuta kun yhdet päikkärit.

aloin epäilemään että onko mulla kilpirauhasessa joku liika/vajaa toiminta.raskaana ollessani ne arvot katsottiin parikin kertaa ja sillon ne arvot oli siinä ja siinä että tarvitseeko puuttua, siihen ei sitten sen kummemmin puututtu koska raskaana olin joten ehkä nyt olisi aika näitten oireitten takia käydä ne katsomassa uudelleen.

jotenkin tuntuu ihan hölmöltä kellekkään sanoa että joo olen väsynyt ei sen kummempaa kun eihän nämä ihmiset ymmärrä... miten minä muka voisin olla väsynyt kun minähän olen päivät vaan kotona? ja muutenkin tietenkin jos ihmisille sanoo niin ne sanovat että "menet sänkyyn,pistät silmät kiinni ja nukut"  NO KAPPAS,arvatkaa olenko kokeillut. ja eikä muutenkaan tee mieli etes nähdä ihmisiä kun ei ne ymmärrä tätä väsymystä kun enhän minä ymmärrä itsekkään...jospa saisin huomenna ajan lääkäriin ja oikeasti ne kilpirauhas kokeet.voi vaan olla että saan ajanvarauksesta samanlaista kohtelua kun ennenkin "ei ole aikoja,mene päivystykseen 50km päähän" taitaa olla parempi että menen siis varaamaan ajan ihan paikan päälle..

ylihuomenna me lähdetään lomalle. vr oli laittanut mukavia tarjouksia ja pitihän se tarjous käyttää :) jaksan stressata nyt siitäkin että pitää mennä ja matkustaa,olla iloinen ja pirteä,nähdä ihmisiä ja jaksaa. miten hitossa minä jaksan kaiken tuon kun en jaksa mennä etes pissille? toisaalta voi olla että maiseman vaihdos oikeasti piristää jos kyse onkin vaikka vaan voimakkaasta kevät väsymyksestä...tää väsymys oikeasti vituttaa niin paljon että tekis mieli hakata päätä seinään. onneks en jaksa tehdä sitäkään :D sattus vaan turhaan :D

kylläpäs minä valitan paljon :D no ei se mitään,joskus on hyvä valittaa ja tänne on hyvä valittaa,etenkin kun en halua stressata lähimmäisiäni ainaisella valituksellani :D  mutta nyt menen syömään että pääsen suihkuun ja nukkumaan :) hyviä unia :)